Οι Έλληνες αγοράζουμε περισσότερα sex toys στην εποχή της καραντίνας

Οι Έλληνες αγοράζουμε περισσότερα sex toys στην εποχή της καραντίνας

Η σημερινή εικόνα με τα εκατοντάδες αυτοκίνητα να σχηματίζουν ουρές στα διόδια εξόδου της Αθήνας είναι αναμφίβολα από τις πιο απογοητευτικές των τελευταίων ημερών -ένα μνημείο ανευθυνότητας.

Πέρα όμως από τα σημαντικά, έρχεται να υπογραμμίσει και το γεγονός ότι οι Έλληνες δυσκολεύονται να μένουν μέσα σπίτι με το ταίρι ή την οικογένειά τους. Οι λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι πολλοί και δεν είναι της παρούσης να αναλυθεί.

Ευτυχώς, δεν είμαστε όλοι έτσι. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, λέγαμε ότι την περίοδο της καραντίνας είτε θα αυξηθούν οι γεννήσεις είτε τα διαζύγια (πιθανόν και τα δύο).

Προς τον παρόν φαίνεται ότι το έθνος προετοιμάζεται μεθοδικά για ένα σαρωτικό baby boom σε εννιά μήνες από σήμερα. Άλλωστε, με τα δικαστήρια κλειστά, δεν μπορούν να μας φάνε τα λεφτά μας οι δικηγόροι. Επομένως και εμείς τα επενδύουμε σε αγορές που θα κάνουν πιο ευχάριστη, περιπετειώδη και απολαυστική επενδύοντας σε sex toys.

Συνολικά, έχουμε παρατηρήσει μια αύξηση 15 με 20% στις παραγγελίες

Η ερώτηση ήταν απλή και σαφής προς αρκετούς εκπροσώπους της αγοράς ερωτικών παιχνιδιών και βοηθημάτων και όλοι συμφώνησαν ότι κατά τις τελευταίες εφτά μέρες έχει παρατηρηθεί αύξηση των παραγγελιών και κατ’ επέκταση του τζίρου.

Ο Κωνσταντίνος Χατζαλιώτης από loveberry.gr μάς δίνει μια πιο λεπτομερή καταγραφή της εξέλιξης της ζήτησης κατά την τελευταίες 7 με 8 ημέρες. «Συνολικά, έχουμε παρατηρήσει μια αύξηση 15 με 20% στις παραγγελίες συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πριν την εφαρμογή της καραντίνας». Παρόλα αυτά, σημειώνει, ότι η αύξηση αυτή δεν ήταν αναλογικά κατανεμημένη. «Τις πρώτες μέρες είχαμε παρατηρήθηκε καθίζηση, οι καταναλωτές δεν έκαναν παραγγελιές. Τις τελευταίες 3-4 ημέρες όμως έχουμε δει ραγδαία αύξηση των παραγγελιών».

Μια τέτοια απότομη μεταβολή, σημειώνει ο Κωνσταντίνος, είναι πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι «πολλοί, όπως ήταν αναμενόμενο, αιφνιδιάστηκαν από αυτή την αλλαγή στην καθημερινότητά τους και χρειάστηκαν χρόνο για να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».

Βέβαια, με τα μέχρι τώρα στοιχεία, δεν μπορούμε εύκολα να υποστηρίξουμε με βεβαιότητα ότι όντως οι Έλληνες κάνουν περισσότερο σεξ κατά την περίοδο της καραντίνας. Αυτό υπογραμμίζει και ο Κωνσταντίνος: «τα στατιστικά αυτά αφορούν ένα πολύ μικρό αριθμό ημερών, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο διάστημα ακόμα προκειμένου να πούμε με βεβαιότητα ότι ο αναγκαστικός εγκλεισμός στο σπίτι πιθανόν να συνδέεται με την αύξηση των πωλήσεων ερωτικών βοηθημάτων».

Αντίστοιχη εικόνα παρατηρείται και στο εξωτερικό. Σύμφωνα με δημοσίευμα του τεχνολογικού περιοδικού Τ3 ο ρυθμός ζήτησης ερωτικών παιχνιδιών αυξήθηκε ραγδαία λόγω της έξαρσης του κορονοϊού. Στην Κίνα, οι πωλήσεις της εταιρείας Womanizer, η οποία ειδικεύεται στην παραγωγή ερωτικών παιχνιδιών για γυναίκες, σημείωσαν αύξηση της τάξης του 50% κατά τη διάρκεια της πολυήμερης καραντίνας. Στη δε Ιταλία, που κατέχει τη θλιβερή πρωτιά των περισσότερων θανάτων λόγω του ιού, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 60%.

Σε εποχές μεγάλου πένθους ή ακόμα και κρίσεων το σεξ είναι αποτελεσματικό αντίδοτο στην συλλογική στεναχώρια

Εκπρόσωπος της εταιρείας σχολίασε στο T3 ότι «Φυσικά, δεν αναμέναμε τέτοια αύξηση λόγω του κοορονοϊου. Παρόλα αυτά γνωρίζουμε ότι τα ερωτικά βοηθήματα είναι ένας σημαντικός παράγοντας, ειδικά σε τέτοιες συνθήκες, για την σεξουαλικότητα και την αυτοϊκανοποίηση. Εφόσον πρέπει να περάσουμε αρκετές ώρες στο σπίτι, μόνοι μας ή με τον/την σύντροφό μας, είναι λογικό να αναζητούμε νέους τρόπους προκειμένου να γίνει η διαμονή μας πιο απολαυστική.

Ενδεχομένως, αυτή η αύξηση της ζήτησης για τα ερωτικά παιχνίδια φωτίζει ένα στοιχείο που είναι εγγεγραμμένο στην κουλτούρα πολλών ανθρώπινων κοινωνιών και συχνά το παραβλέπουμε: σε εποχές μεγάλου πένθους ή ακόμα και κρίσεων το σεξ, η πιο σωματοποιημένη εκδήλωση της ζωής, είναι αποτελεσματικό αντίδοτο στην συλλογική στεναχώρια.

Πηγή: playboy.gr

Σχόλια

Ακόμα χωρίς σχόλια, κάντε εσείς την αρχή!

Γράψτε το σχόλιο σας